środa, 13 lutego 2013

Oj boli.....

Dałam się namówić na aerobik. Przedwczoraj były pierwsze zajęcia.No i wczoraj wiadomo- zakwasy, że głowa boli.Dzisiaj to samo. Naprawdę nie wiedziałam, że mam taką słabą kondycję- właściwie żadną... Ale nie poddaję się! Dzisiaj drugie zajęcia. I zamierzam sobie kupić karnet. Mam nadzieję, że wytrzymam. Tymczasem dostałam wczoraj zamówienie na kartkę urodzinową i ślubną. Wysłałam kilka propozycji do wyboru. Pierwsza z nich to kopertówka ślubna. W lekkim różu, delikatna, taka jakie według mnie powinny być kartki ślubne. Jako druga kartka kwadratowa w kolorach złota i ecru.Do tego liść, kwiaty, perełki. Ta kartka jest moją ulubioną. Dwa kieliszki szampana z ukrytymi pod folią przezroczystą "bombelkami"... Dwie kolejne to kartki z sercami wykonanymi metodą quilingu. Jedna na różowo, druga w brązach i ecru. Tutaj przewaga bieli, dwa gołębie i serca umieszcone na delikatnych listkach. A tutaj podobnie jak w przedostatniej- serca, listki i dodatki złota... Mam jeszcze kilka propozycji, ale to może już innym razem. Dostałam dzisiaj przesyłkę z ramkami do zdobienia więc zabieram się do pracy!

1 komentarz: