środa, 29 maja 2013

Czekoladowo

Na tej mojej wsi jak pada deszcz o internecie można zapomnieć ...Ogólnie zasięg jest słaby, a teraz jeszcze na dodatek mam kłopoty z modemem. Tak więc korzystam z okazji, że dziś słoneczna pogoda, modem zaskoczył i pokazuję Wam co ostatnio powstało. Jest tego parę sztuk bo przyspieszyłam produkcję, ze względu na imprezę wioskową. Odbędzie się jak co roku na koniec czerwca i chcę na niej wystawić stoisko ze swoimi wytworami. To mój pierwszy pokaz więc jestem bardzo ciekawa jaki będzie odzew. Ma dołączyć do mnie do mnie też moja zdolna kuzynka ze Szczecina- która tworzy cuda z gliny i nie tylko. A teraz pokazuję dwie nowe kartki czekoladowe. Miałam wenę twórczą, więc zrobienie ich nie zajęło dużo czasu, choć się bardzo przyłożyłam:

Pierwszy z nich w brązach. W tle piórka na pięknym papierze z lemonade, do tego kwiatki, nietypowe kamyki, koronka, serwetka itp...



Drugi czekoladownik w kolorach brązu z niebieskim. pojawia się tu znów serwetka- tym razem niebieska.

1 komentarz:

  1. Kartki przepiękne :) Turkus & brąz, czyli mój ulubiony zestaw. Aż mnie podkusiło, żeby użyć go w ceramice...może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń