sobota, 18 maja 2013

Komunijnie




Witam wszystkich stałych odwiedzaczy mojego bloga ale również tych trafiających sporadycznie. Nareszcie jestem! Wypoczęta, zrelaksowana, jeszcze pełna wspomnień i wrażeń ze spotkań z rodziną i znajomymi....W zasadzie to wróciłam już tydzień temu ale ten tydzień zleciał mi strasznie szybko, miałam dużo zajęć (także tych scrapbookingowych) więc dopiero dzisiaj siadam i prezentuję co ostatnio powstało. Jako, że w Szczecinie sprzedałam większość karteczek komunijnych ( za sprawą mojej bratowej) od razu po powrocie zabrałam się za nową produkcję, bo sezon wciąż trwa. Oto dwie nowe propozycje:

Pierwsza w kolorach łososiowych, taka bardziej dziewczęca. W tle nowe papiery ze studia 75, do tego serwetka, kwiaty, i stempelki które nabyłam w Szczecinie. W motywie głównym Hostia.



Jako druga kartka w brązach. Element powtarzający się to jak zauważyliście serwetka. Osobiście bardzo mi się podoba i jako że na razie nie stać mnie na maszynkę z wykrojnikami używam zamiennika....Do tego nowa koronka ecru i delikatne kwiatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz