sobota, 18 maja 2013

Przepiśnik

Właśnie przed chwilą, zanim zasiadłam do komputera skończyłam mój pierwszy zeszyt na przepisy kulinarne. Zrobiłam go dla mamy na dzień matki. Jako że pierwszy może nie jest jakiś tam super hiper ale mnie osobiście się podoba. I jak na debiut myślę, że jest ok.



Do niego jest również karteczka z okazji dnia matki:



Do zrobienia tła użyłam papieru ze studia 75. Papierowe kwiatki połączyłam z suszonymi stokrotkami ze Szczecina- z działki moich rodziców. Jeden z nich jest widoczny na zawieszce.Myślę, że kartka się spodoba.

2 komentarze:

  1. Witaj Kuzynko;-))
    Bardzo fajny pomysł z tymi Przepiśnikami;-))
    Najlepsze są te miniaturowe gadżeciki na nich.Durszlak wygrywa;-))na pewno będzie mnóstwo chętnych na takie kajety .Życzę powodzenia i pozdrawiam.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiśnik super. Fajny pomysł z zakładkami na różne rodzaje dań :)

    OdpowiedzUsuń