poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wspomnienia z kiermaszu i nie tylko....

Witam!

Dopiero dziś siadam do komputera z obiecanymi wrażeniami i zdjęciami z wystawki na Dniach Gminy w Nowogrodźcu.
No cóż....Nie było tak najgorzej, dużo ludzi się "przewinęło" przez moje stoisko co niestety nie przełożyło się na aż takie zyski. Ale jak mówię- nie było aż tak źle. Cieszę się z tego, że więcej osób mogło zobaczyć to co robię, rozdałam dość sporo wizytówek więc jakiś tam sukces jest. A oto zdjęcia:


Żałuję tylko, że nie zrobiłam zbliżeń moich prac. Ale było trochę zamieszania... Na ostatnim zdjęciu ja z wujkiem Mieciem- który wraz z ciocią przyjechali do nas na weekend w odwiedziny.

Chcę Wam również dzisiaj pokazać butelki, które powstały tuz przed kiermaszem oraz pudełko z kartką na chrzest, które zamówiła sobie pewna pani odwiedzająca mój kramik.

Oto butelki. Metoda tworzenia ta sama co wcześniej- przyklejanie na wikol ręcznika papierowego, marszczenie, nakładanie farby i zdobienie...


No i pudełko. Miało być dla dziewczynki w różowych kolorach. Akurat wpadł mi w ręce śliczny papier pakowy z mojego wioskowego sklepiku więc zrobiłam. I wyszło coś takiego...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz