niedziela, 1 grudnia 2013

Frohe Weihnachten- 2 Teil....



I znów długo mnie nie było...Ale trochę się dzieje i naprawdę ciężko mi znaleźć czas, żeby usiąść do komputera, a żeby jeszcze coś napisać.....
Myślę jednak, że niedługo wszystko się unormuje i wróci na stare tory.
Mimo tego zamieszania tworzę cały czas. Skończyłam już zamówienie świątecznych kartek do Niemiec ( dzisiaj pokażę kolejną część) a oprócz tego zaczęłam robić ozdoby świąteczne- w tym choinkowe, na pierwszą wigilię w moim nowym domu i rodzinie! A tak wogóle to chyba się jeszcze nie podzieliłam dobrą wiadomością- niedługo nas przybędzie! na wiosnę przyjdzie na świat nasza córeczka!!!!!!
A co do ozdób....
...Podglądam wiele stron internetowych aby stworzyć jakieś fajne, oryginalne i nietypowe cudeńka. Niedługo zaprezentuję, a tymczasem kartki świąteczne.( muszę się chyba też zabrać za kartki na swój użytek....Tylko nie wiem kiedy...)


No i to na razie tyle. Z kolejna porcją kartek odezwę się niedługo. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz