poniedziałek, 8 grudnia 2014

Niekoniecznie świątecznie...



Dzisiaj tak trochę o innej tematyce, choć grudzień i święta tuż, tuż... Ale ze względu na fakt iż zamówień nie ma a dla siebie na wysyłkę już mam wzięłam się więc za tematykę ślubną.
Jest to kartka z pudełkiem- własnoręcznie zrobionym. (i tutaj na marginesie podziękowania dla kuzynki Ani R., która zaopatrzyła mnie w papier kredowy. Na pudełka idealny!!!!)
W tej pracy możecie zobaczyć również moje pierwsze papierowe róże oraz pręciki w kwiatkach które ostatnio zrobiłam.



Tak wygląda pudełko ze wszystkich stron. A teraz kartka:

Tutaj te moje różyczki i pręciki w kwiatku. Co najlepsze, nie użyłam tutaj jakiejś profesjonalnej pasty strukturalnej lecz znalezionej gdzieś w piwnicy farby lateksowej do sufitów i ścian..... Dolałam do niej zwykłych farbek w różnych kolorach i oto co wyszło. Myślę, że jest nie najgorzej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz