środa, 29 maja 2013

Kopertówki

Zrobiłam też ostatnio dwie nowe kartki- kopertówki. Kiedyś gdzieś widziałam ten format i jakoś mi się tak spodobał.
Jako pierwsza karteczka w kolorach fioletowego bzu i szarości. Do tego nowa koronka ze Szczecińskiej pasmanterii. a coś mnie ostatnio na cekiny wzięło więc też parę dorzuciłam....



Druga kartka- miętowa. Kupiłam fajnego koloru brystol na bazę,dobrałam dodatki i oto ona:



Oprócz tego powstały jeszcze dwie inne kartki okolicznościowe, formatu zwykłego.
Pierwsza w kolorach czekolady z łososiem i pomarańczy na dodatek. Wiem, że może nie jest to zbytnio smaczne połączenie w kuchni...ale na papierze jak najbardziej. Na atłasowej czekoladowej wstążce są śliczne łososiowe kwiatuszki- prezent od cioci ze Szczecina. Do tego tekturka z wycinanki.net.



Druga karteczka smacznie różowa z dodatkami zieleni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz